fredag 13. november 2009

Snart helg.

Sitter oppe å spiser frokost og drikker nypresset kaffe. Det er så godt å komme seg opp litt tidlig. Er jo en typisk A menneske.

Venter på at tiden skal gå slik at jeg kan komme meg på jobb. Siste vakten før det er helg og det blir godt.

Humøret har vært høvelig bra de siste dagene. Har sånn smått begynt å tenke på julen. Har fått permisjon og blir hjemme i uke 52. Da blir det hjemmekos. Har sagt til mamma og pappa at jeg er på Støtt hvis de er der, og hvis mamma må være på sykehuset så blir jeg bare i Bodø. Så lenge jeg får være sammen med de, så er jeg glad.

Lillesøsteren min ringte meg i går og sa at hun visste ikke om hun kom seg hjem. Hun kunne å fri fra jobb, men var så redd for om det skulle skje noe med mamma mens hun var hjemme. Prøve å forklare at hun kom nok til å angre dersom hun ikke dro hjem når hun har muglighet til det. Det er jo ikke sikkert vi får flere julefeiringer sammemn.

Nå er det snart helg, kaffekoppen er snart tom og så er det jobb frem til kl 1530;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar