tirsdag 10. november 2009

Bursdagsfeiring.

Det er tirsdag og det er ganske kaldt i Bodø. Jeg har fått byttet vekk aftenvakten min mot en dagvakt. Skal nemlig i bursdag til Marcus som jeg er onkel til. Sønnen til lillesøsteren min. Han er så flott en toåring.

Det var forresten en kjempefin bursdag.

Dette er kanskje den siste bursdagen som mamma får oppleve, dvs hun var ikke med på feiringen, men hun kommer jo til å få se han når de drar til Støtt.

Kanskje det er dumt av meg å skrive om dette i en blogg, men det er viktig for min egen del. Alle har sin måte å reagere på, og dette er min måte. Min måte å få ut følelsene på. PÅ en måte så syns jeg det er mye lettere å skriver det her på bloggen. Bloggen trenger ikke forstå eller anelysere det jeg skriver eller kommer med. Den bare tar det som det er og ferdig med det. Så kan heller folk kommentere dersom det skulle være noe.

Ahhhh. Det er så vanskelig å snakke om alt som foreår i hodet mitt. Her er tankene i sving hele tiden. Iallefall så lenge jeg er våken. Tenker mye og konstant. På kantent til å være slitsomt.

Har ikke fått snakket med mamma og pappa i dag. Det er dumt, men jeg regner med der har det fint på Støtt. Mamma sier hun har det som plommen i egget. Det var hennes ord. Jeg håper jeg kan få ha henne sammen med oss lenge, men vi vet jo ikke hvordan dette skal gå. Jeg får være positiv.

En ting er sikkert. Det er ikke lett å være sykepleier i en slik situasjon. Det kan være både neativt og postitvt. Kanskje mest posititv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar