lørdag 26. desember 2009

Life goes on!

Da er det gått 5 dager siden mamma døde, og jeg må innrømme at det er noe som ikke er helt som før. Det føles som et tomt rom i hverdagen. Nesten som om noen har revet bort en bit av hjertet mitt. Jeg er glad jeg har Jens og resten av familien min rundt meg hjemme på Støtt og at vi alle er samlet i julen.

Mamma har det helt sikker mye bedre i himmelen enn hun hadde det den siste tiden hjemme. Egentlig så vet jeg ikke om det finnes noen himmel, men et eller annet sted på himmmelen er hun. Den 21 desember da mamma døde så snudde også solen, så jeg velger å tro at mamma for alltid blir med solen nordover igjen siden den snur på denne dagen:)

Ellers så har det vært en gangske bra jul. Jeg og Jens fikk mange gaver og det var kjempeflott. Tror vi har gavekort for ca 5000 på Elkjøp. Det er jo helt crazy.
Så var vi jo så heldig av vi fikk magesjau. Snakk om bra timing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar