torsdag 17. desember 2009

Hjemreise.

Da var det endelig gått noen dager og mamma har fått lov til å reise hjem sammen med pappa. Nå er det på Støtt og der har det gått veldig bra.

Mamma har fått ny medisin mot angst/depresjon og det skal forhåpentligvis hjelpe mot angstanfallene som hun har hatt i den siste tide. Ifølge henne selv er det da hun ikke får til å puste, at hun føler hun skal dø. Så det er jo bra at hun får ny medisin og at den kanskje kan hjeplpe på.

Det er så ufattelig bra å få blogget om det som skjer med mamma og all sykdommen. Tror iallfall jeg har noe igjen for det i ettertid og det kan bli bra å se tilbake på. Da kommer minnene frem også.

Jens har dratt til Vesterålen og imorgen drar jeg også dit;)

Jeg er så glad for at det går godt hjemme igjen på Støtt. Og kanskje får vi feire en god jul sammen. Det blir jo nesten fullt hus. Jeg tar med meg Jens og så blir det Åshild og Marcus. Artig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar